Saturday, June 11, 2011

Aku adalah Aku..

Aku adalah hambaMU yang lemah. Punya banyak kelemahan. Harapanku semoga perlindungan dan kasih sayang tertumpu pada sepasang insan pecinta. Dan SUBAHANALLAH, ditumbuhkan kesan lucu akan tingkahku, ditumbuhkan benih-benih cinta bagi siapa pun yang memandangku. Dan hasilnya, tumbuhlah aku dalam berjuta kasih sayang yang menentramkan. Hingga aku mengerti, betapa besar anugrah Tuhan. Kali ini aku ingin membloggerkan diri dengan dengan peluang yang ada. Peluang ini hadir setelah aku dipaksa rela untuk menyempurnakan tugasanku sebagai seorang mahasiswa. Aku ingin orang mengenali keberadaanku, orang mengetahui sikapku dan ini adalah sebahagian dari usaha, agar hadirku lebih bermakna. Aku ingin lebih bermanfaat untuk lebih banyak sahabat dan menimba ilmu.

No comments:

Post a Comment